menu strony

Wszelkie prawa zastrzeżone © http://uran.com.pl

pierwiastki chemiczne dla gimnazjum

pierwiastki chemiczne dla gimnazjum

Należy rozgrzać przed ekstremalnym treningu

Ekstremalne treningi są bardzo trudne.http://www.ciacho1.pl Choć krótka w porównaniu z innymi w domu treningów, te kilka chwil maksymalnego wysiłku może podjąć opłat na swoim ciele, jak żaden inny. Treningi takie jak Insanity może cechować się karze kombinacji cardio, trening interwałowy, gimnastykę, Plyometrics, wiertarki sportowych i pracy rdzenia.http://www.1katalog.pl Pomimo, że wprowadzane do obrotu jako "skrajne", takie treningi są wciąż kupowane i podejmowane przez ludzi w każdym poziomie sprawności fizycznej, każdy zamiar na osiągnięcie całkowitej transformacji ciała. Jednak w jaki sposób można zapewnić, że nie podda się kontuzji? Czy te ciepłe ups w tych wystarczająco treningów?

Rzućmy okiem na biegunie próbki "na którym przygotowaliśmy up '. Może to posiada trzy zestawy około pięć różnych ćwiczeń, mające funkcjonować jako balistyczne / dynamiczne rozciąganie. Naszym celem jest, aby ogrzać swoje ciało, aby uzyskać przepływ krwi do mięśni, tak aby przygotować system do rzeczywistego wykonywania. Jednakże, celem jest, aby to zrobić delikatnie, aby rozgrzać mięśnie i nie rzucać je prosto w ogień: czy ekstremalny prep takich jak Insanity rozgrzać to zrobić?

pierwiastki chemiczne dla gimnazjum

Uważam, że dla większości ludzi to nie. Ćwiczenia są ciągłym sześć lub siedem minut coraz większe trudności, począwszy od gniazda na wysokie skoki kolana, z Heismans do przysiadów energetycznych. Wprowadzanie ciepło zimny, jesteś wrzucony do gorączkowych i niezwykle intensywnych sześciu lub siedmiu minutach całość wysiłku, do tego stopnia, że ??wiele osób twierdzi, że sama rozgrzewka jest bardziej intensywna niż w większości ćwiczeń. Jeśli jest to przypadek, a twoje ciało nie jest już optymalnie uwarunkowana dla intensywnego wysiłku, niż na to, że to nie będzie działać jako rozgrzewkę, ale także ćwiczenia miały na celu rozgrzanie.

Więc co można zrobić? Moja sugestia jest taka, że ??możesz zrobić własne mini-ogrzania. To powinno być około pięć minut łatwe i zrelaksowany balistycznej / dynamiczny, stretching, gdzie pracujesz swoje ciało w pełnym zakresie ruchu większości stawów, dążąc do ogrzewania temperatury rdzenia i przygotować się do ćwiczeń. Spróbuj złamać pot, ale nie zwariować; Naszym celem jest, aby się ogrzać, nie przegrzewać. Jako takie, większość ćwiczeń prep ekstremalnym treningu będzie wystarczające, o ile są one wykonane w wolniejszym tempie iz przerwami na tyle, że masz czas na odpoczynek i przygotowanie się do samego treningu.

Bądź w świetnej formie z treningu Insanity. Przeczytaj nasze darmowe Insanity Workout recenzję dziś!

Artykuł dzięki: http://agenty.pl